Dilkom heropent binnen een goede maand
U bent hierHome » Nieuws » Dilkom heropent binnen een goede maand Dilkom heropent binnen een goede maand Door Willy Segers op 9 oktober 2015, over deze onderwerpen: Dilbeek, Dilbeek – Algemeen nieuws Zwembad Dilkom en de gemeente blijven niet bij de pakken zitten na het technisch defect en de waterschade van eerder deze week.



![BRVEGEL[450] ‘Van de Lente tot de Winter’](https://willysegers.be/wp-content/uploads/2024/01/1056-parabel_blinden-1-1024x567.jpg)





