Nieuwe Dilbekenaren ontvangen op gemeentehuis
U bent hierHome » Nieuws » Nieuwe Dilbekenaren ontvangen op gemeentehuis Nieuwe Dilbekenaren ontvangen op gemeentehuis Door Willy Segers op 9 oktober 2015, over deze onderwerpen: Dilbeek, Dilbeek – Algemeen nieuws Naar jaarlijkse gewoonte werden de nieuwe Dilbekenaren ontvangen op het gemeentehuis. Dat gebeurde op de Dag van De Dilbekaar, editie 2015. Een honderdtal mensen




![BRVEGEL[450] ‘Van de Lente tot de Winter’](https://willysegers.be/wp-content/uploads/2024/01/1056-parabel_blinden-1-1024x567.jpg)